Quote: nu wel het schijnt dat dat gedied zowiezo minder interessant is, is dat zo of heb ik juist een heel goed gedeelte gemist?
Ja en nee: er zijn weinig quests en het is allemaal wat lineair, maar de sfeer zit goed, zeker met al de crystal gargoyles in de laatste dungeons, en daar komt dan nog bij: je verslaat de Demon of Lies! Je speelt Divine Divinity uit! Doen dus!!
_________________________ I am in blood Stepp'd in so far, that, should I wade no more, Returning were as tedious as go o'er.
Yep, wss met hex editortje een save geedit, oftewel een programma gebruikt want als je het spel eerlijk speelt, eindig je normaal gezien ergens in level 40-50-60 als men geheugen me niet in de steek laat, (ik dacht dat ik het uit had op level 48)
ik wou testen oeveel xp ge eigenlijk kont krijgen me Izakarons save edit en ik hield gewoon de knop in en op den duur was mn xp negatief en eb ik gewoon het minnetje weggedaan. voila!
Er zijn hier heel wat mensen die het spel reeds (verschillende) keren uitgespeeld hebben - ik onder andere - en nooit een editor gebruikt hebben - me again-. Het is echt mogelijk hoor!
_________________________ I am in blood Stepp'd in so far, that, should I wade no more, Returning were as tedious as go o'er.
ja, da weet ik natuurlijk wel, maar oelang hebt ge over het spel gedaan? ik zou het graag uitspelen voor maandag want dan eb ik examen latijn en gaak waarschijnlijk niemer op de pc mogen, so...
BTW: macbeth, moet jij niet werken ofzo, want ik was online tijdens de normale werktijden doorda we ict hadden en gij waart ook online? das zo raar, ik dacht dan de meeste van ons belgen om 5-9 uur savonds op de pc zitte