Nee, de Black ring aant verslaan en mn saves werken nie meer, neeeeeeeeeeeeeee!
ik eb Demona verslagen en ben opweg naar den tweeden Member. ik save en ik sluit af, ik start weer en ik load de save en hij werkt nie. op 4/5 van de laadbalk gaat em terug naar mn desktop! neeee! (btw, ik zal waarschijnlijk weer gebuisd zijn voor Latijn)
Quote: Das maar om te bluffen zenne, onze Maccie is maar ne gewone mens die de zaterdag voor zijnen tv zit met ne sixpack (met bier he!, niet met spieren )
Doeme, ze hebben me door
_________________________ I am in blood Stepp'd in so far, that, should I wade no more, Returning were as tedious as go o'er.
Quote: ik eb Demona verslagen en ben opweg naar den tweeden Member. ik save en ik sluit af, ik start weer en ik load de save en hij werkt nie. op 4/5 van de laadbalk gaat em terug naar mn desktop! neeee! (btw, ik zal waarschijnlijk weer gebuisd zijn voor Latijn)
En je Quicksaves, werken die niet?
_________________________ I am in blood Stepp'd in so far, that, should I wade no more, Returning were as tedious as go o'er.
2 voor een examentekst of gewoon een tekst? want da maakt wel wa uit. mn ouders ebben mn beloofd da als ik 85% eb zij mn nieuwe pc betalen(die ik eindelijk krijg) en vanaf 75% schieten ze me voor. vorige trimester ad ik 75.5% dus 85% lijkt voor mij zo goed als onmogelijk.(ik ben al aant sparen)
EINDELIJK! IK HEB HET UITGESPEELD! DE HELE BLACK RING EN DE DEMON OF LIES VERSLAGEN ZONDER 1 SAVE! TEEFT ME ONGEVEER 20 MINUUTJES GEKOST8 (er lopen ondertussen wel meer dan 400 steel scorps rond maar da is bijzaak!
Eindelijk'(en nu nog leren voor wiskunde en dan zit mn dag er weeral op)
btw het was een examentext (drie sterren als dat wat uitmaakt).Ongeveer 7 mensen hadden een 1, 6 een 2, 3 een 4, 1 een 5 en een een 8...
Zoals je wel begrijpt is onze klas nie zo geweldig in Frans ..onze lerares rade ons ook allemaal aan maar havo zonder frans te gaan doen want dit wordt niks
Maar zo weinig bier, nu ben ik teleurgesteld zene!!! Mn wiskunde is goed gegaan maar morgen eb ik twee vakken En na die eb ik pauze tot maandag dus da wordt slapen
Als antwoord op: maarjah, ik ben off, Oblivion spele
Gij ebt da ofwa??? zeg ik mag dan ooit wel es lenen zeker??(just kidin')