#287926 - 10/12/05 03:31 PM
Re: wie speelt er nu nog ?
|
Ancient Dragon
Registered: 04/02/05
Loc: Between Belgium and Rivellon ....
|
Hey, ik weet, het is al een hele tijd geleden dat ik me hier aanmeldde!  Ik heb al weinig tijd en ik speel ook graag adventuregames... Maar Divine Divinity wil ik zeker nog verder spelen...lijkt me inderdaad een RPGdie je niet echt beu kan wordenen erg verslavend kan werken  ...durf er daarom niet aan verder spelen  Ik ben een leek op vlak van DD... groetjes en allen nog veel plezier met DD en... Beyond Divinity(DD2), hoe bevalt die jullie?
|
|
|
|
#287927 - 10/12/05 04:27 PM
|
Mercenary
Registered: 05/13/04
|
Quote:
Hey, groetjes en allen nog veel plezier met DD en... Beyond Divinity(DD2), hoe bevalt die jullie?
Mij bevalt BD niets, en DD blijft inderdaad geweldig.
|
|
|
|
|
|
#287931 - 10/14/05 07:31 AM
|
Prophet
Registered: 03/10/03
Loc: Belgium
|
zal ten vroegste kerst 2006 zijn en ik vermoed Zomer 2007.
voila, Fahrenheit is uitgespeeld.
|
|
|
|
#287935 - 10/29/05 10:20 AM
|
Ancient Dragon
Registered: 04/02/05
Loc: Between Belgium and Rivellon ....
|
Sorry  , ik wist niet dat BD niet de DD2 is...nu weet ik dat ook weeral  ! Ik hoop dat DD2 ook zo goed zal zijn! Maar ja, ik moet nog DD1 zowat beginnen want binnenkort een betere pc en dan start ik opnieuw met dit spel...ik was toch nog niet zo erg ver gekomen!  Groetjes
|
|
|
|
#287939 - 01/24/06 03:26 PM
|
Mercenary
Registered: 01/24/06
Loc: Belgium
|
Ha, hier is het in't nederlands te doen  *veegt voeten*
Gegroet allemaal!
Ben nu 2 dagen terug aan't spelen met DD en ben weer helemaal in de ban ervan.
Dat doen niet veel games ze na.
Ben nu het Dark Forest aan't uitroeien van ongedierte en dit gaat me lekker af.
Die orcs kwamen me ondertussen al de keel uit en het doet goed om nieuwe monsters te slachten.
Mijn pet 'El Blanco' (schorpioen) gaat overal met me mee en zodra ik weer een skill heb verdient geef ik hem een broertje of zusje erbij. Wat ben je in je eentje toch ?
Welk is het hoogste lvl dat je kunt halen trouwens ? Ben nu lvl 26 Survivor.
Spijtig dat er geen multiplayer functie aan is. Met een party op strooptocht gaan zou een geweldige belevenis zijn.
Is Dungeon Siege ook een soortgelijk spel als DD qua graphics of is dit een 3d rpg ? I haat First Person 3D games. Wat ze daar nou aan vinden
Anyway, hou je wapens scherp en je hoofd koel, je muis in de hand en je komt door gans het Divinityland
Edited by RoseAngel (01/24/06 03:29 PM)
|
|
|
|
|
|
#287941 - 01/25/06 10:27 AM
|
Elemental Druid
Registered: 06/13/03
Loc: Belgium-Vlaams Brabant
|
Dungeon Siege is zelfde perspectief, en is grafisch wel zeer mooi, de 1 grote wereld is wel mooi gemaakt enz, maar qua gameplay vind ik het toch te kort schieten, verhaal is bijna noppes, side quests zijn boring, en houd niet meer in dan het doden van monsters die ge toch tegen komt, Ik heb het spel hier liggen, en kben er al een paar keer mee begonnen, maar ik raak het iedere keer weer zo snel beu. Ipv van met 1 karakter spelen, zit je nu wel met een groep. (dacht dat het een groep was van maximum 8 personen (of ezels om spullen te dragen))
|
|
|
|
|
|
|
|